Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
22345 Người theo dõi
Perut mengeras 35week
Nak tnya normal x perut mengeras 35week bab kuat gerak.. Ingin tau🙏
supplement
hi nak tanye ade yang consume supplement iberet tak sepanjang preggy ni??
kira pergerakan baby
nak tnaye la kalau kita nak kira pergerakan baby tu , kira tendangan yang kuat je ke eh ? pastu kalau baby just gerak je tak tendang .. itu kira tendangan baby jugak ke kene tick jugak eh dalam buku pink tu? agak keliru sikit first mom😁😁
keluar darah
ada ke yang pernah kene time pregnant ni . time membuang najis agak keras and ada darah cair keluar tapi sikit . bila duduk lama2 tk selesa bahagian bontot tuy
Air ketuban
Saya sekarang 29minggu tapi td scan doctor cakap baby besar sedikit dan air ketuban pn banyak. Ada mommies yg ada experience tak?
Mengeras tapi baru 29week okay ke
tolong first mom
Assalammualaikum boleh share sesiapa yang ade pengalaman uri berada di bawah,sebelah kepala bayi
28 weeks ..
Antenatal class
Hai mommies tau tak klinik/ hosp mana area jb atau dlm johor ni yg buat antenatal kls?kalau ada info mohon share ya☺️#bantujawab #ingintahu #firsttimemom
29weeks breast sakitt
Normal ke ye saya 1st mom 29weeks kekadang breast rse sakit sngt² brdenyut n rse mcm semakin lama semakin berat pulak😌
streckmark
bole recommend tak any good brand untuk cream streckmark masa pregnant ni , sebb kat perut dah nampak naik sikit streckmark . nak beli tapi tak tau yang mane satu nak beli