Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
21734 Người theo dõi
Sakit bahagian tulang pelvic
Salam semua..saya 33weeks skrg nie..sbelum nie sye akn rse skit kat tulang pelvic bile nk bgn n dduk..tapi start semalam kluar dri kete saya rase sakit bile time bjalan n naik tangga..setiap kali jln n naik trun tangga akn rse skit sgt²..de sape2 mcm sye x??normal ke yew??
Ada spotting darah setitik tapi takde tanda sakit
Salam mommy² . Nak tanya , saya 1st mom . Sekarang da 35w 2d . Malam tadi perasan ada secalit darah tak pekat pada panty . Pagi ni pun ada satu titik darah tak terang sgt pada panty . Tapi saya takde tanda² sakit langsung . Saya takde masalah cuma gbs n anemia waktu mengandung . Perlu ke saya ke hosp segera ?
berat baby
ada yang sama due 8.6 ke ? baby korang berapa kg dah ? smalam ada scan baby dekat swasta . doctor cakap 34w3d baby 2.7kg dah . takut baby besar hahahaha patutla penat semacam nk bawak perut 🤣 . si kakak dulu 37w2d keluar baru 2.9kg . korang yg tengah pregnant tu berat anak dh berapa kg ? ok tak semua
Rasa menolak di bahagian vagina
Kandungan saya 32W 5D,memang akan rasa baby bila gerak terus rasa ada mnolak sampai ke vagina ke?asal bgerak mesti sakit2 bahagian tu
saya baru 31minggu , normal ke kalau kita start rasa tak cukup nafas bila baring jadi tak selesa
#ingintahu #newmom #bantujawab
Sakit Perut
Ada tak yg macam saya sakit perut cirit birit, dtg sekejap pastu hilang, perut jd mengeras, Sakit pinggang, adakah ni tanda nk bersalin? Dari pkul 4 pagi sampai 7 pagi tak boleh tidur. Sya 35week. Perlu pergi hospital tak?#SeriusTanya #ingintahu #newmom #firstmom
34 week sakit pinggang
Sakit pinggang, baby suka mengeras dan perut makin turun ke bawah. Kaki kadang sembab, kadang okay je. Ada yang sama?
My baby's head is already engaged, tomorrow is only 35 weeks! Who has the same experience?
Head engaged
Sakit perut macam senguggut
Hye saya dh 34 minggu, sakit perut mcm sengugut tu normal x? Dlm 1 hari sekali mcmtu. Tp xlama. Dalam 10-15 minit. Tp berpeluh jugak ye #newmom
Minyak kelapa dara
Ada takk mommy yg pernah makan minyak kelapa dara nak dekat 8 bulan ke atas ? okay tak ?