Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
21735 Người theo dõi
32 mingguu
selalu kalau scan tali pusat terbelit, macam mana ye risau pulak baby dahla aktif selalu 🥲
Maok nnyak...
Normal kah 35week kaki kembang d tapak kaki...?
Sakit celah kangkang
Kalau sakit celah kangkang nak buat macam mana ya? Usia kehamilan dah nak masuk 34 minggu dah. #firsttimemom
Beras cepat basi
Mommies boleh suggest tak beras apa yg okay? Sbb skrg pakai beras brand F cepat betul basi berlendir. Beras udah la mahal 🥹
Maaf ..mahu bertanya ..sya anak baru 1 tahun 1 bulan..dlm masa yang sama sya sedar sya mngandung lg.
Apa perlu sya buat
Bby 15minggu belum gerak
Sy risau sgt2 kdang2 skit perut slow perlahan trus berhenti..15minggu spe pernah terjdi mcm ni..bby pn blum sy rse gerak halus..risauuuuu..
CRL 8weeks3day
Hi Mommies,boleh share CRL mommies masa kandungan 8weeks3day? Saya punya 1.93cm,kira normal ke? Sbb masa scan confirmkan pregnancy,doctor xde pulak mention size ni normal atau x. Saya first time mummy jadi mcm agak risau if size baby xselari dgn weeks 😢
Denyutan dekat perut
Sy dah 9 minggu 2 hari. Semalam sy tekan sikit perut tp sy rasa mcm denyutan. Mcm denyutan jantung pon ade. Boleh rasa ke jantung?
Mengandung atau tak
Maaf semua da spa2 nmpk tak#ingintahu #pleasehelp #bantusharing
Seeloknyaa brp weeks bleh buka bku pink dan first mom tu mmg kena pergi sekali ngn husband ke ke kk.
Bleh trgkn tak?