Bleeding masa awal kehamilan

Nak tanya, kalau bleeding mcmna ya? Saya muntah tapi rasa terkencing tapi tengok2 darah yang keluar, takda efek apa2 ke? Saya takut bleeding saya terok. Saya dah g hospital, 3 hospital tak cek saya. Just cakap buat appointment je dulu. Kenapa eh? Atleast bagi saya penjelasan dan tak takut sangat dan paling penting tak ganggu emosi saya terus berfikir. Ohya, saya bleeding setompok je lepastu sikit2

15 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Influencer của TAP

Kalau kandungan masi awal jgan pg hospital. Pg klinik swasta biasa je yg ade pakar ibu anak tu. Scan dlu ape kalau ade abnormalities doctor klinik tu akan buat surat rujukan pg hospital baru hospital akan layan.

3y trước

Itulah tu. Diorang pun tanya ada surat untuk referee ada ke tak. Saya cakap takda. Itulah tu kena buat appointment.