Bleeding masa awal kehamilan

Nak tanya, kalau bleeding mcmna ya? Saya muntah tapi rasa terkencing tapi tengok2 darah yang keluar, takda efek apa2 ke? Saya takut bleeding saya terok. Saya dah g hospital, 3 hospital tak cek saya. Just cakap buat appointment je dulu. Kenapa eh? Atleast bagi saya penjelasan dan tak takut sangat dan paling penting tak ganggu emosi saya terus berfikir. Ohya, saya bleeding setompok je lepastu sikit2

15 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Sis awak pegi hosp swasta je, cakap nak scan sebab ada bleeding. Mungkin tu darah penempelan je, sebab saya pun pernah jugak masa 7 & 8 weeks. Tapi better check untuk kepastian.

3y trước

Banyak yang kata mcmtu jugak. Okey takpe, nnti hosp swasta. Terima kasih