Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
26333 Người theo dõi
Minum air kelapa dan soya
Saya dah 20 weeks , boleh ke minum air kelapa dan soya ? Teringin sangat nak minum..tapi saya ada GDM on ubat , hB low , tekanan darah tinggi..risau pula saya kalau minum air kelapa ada effect dekat baby..#bantujawab #Needadvice
Anak 1y3m tantrum
Anak saya 1y 3m skrg asyik tantrum. Nangis meraung sampai sedu2. Menangis sampai baring kt lantai. Setiap hari benda yg sama tp makan susu semua dh bagi. Help first time mom here 😩😩😩
Ubat tambah darah
Hai moms smua.. baru 10 minggu drh dah drop 11.. dri buka buku 12.. sy dah try , zincofer 4 srgkai dan obimin.. smua x ssuai dgn sy.. ada side effct mcm2.. sy nak cuba maltofer pla.. kalau x nak kunyah , telan teru maltofer tu boleh tak?
Gusi bengkak nak tumbuh gg taring dan gg grham kat atas
Hallo mommmies2x ... Ada tak yg perna alami anak tak lalu da nak makan minum ,, nak tumbuh gg gusii da bngkak ,, suara pun da nak hilang sbb kot kurang mnum air .. Mcm mna nak kurangkan gusi bngkak ke or any tips tuk msalh ni yer .. Bantuuu bantuuuuuuu . 😓
Alahan mual selalu week berapa?
Hi mommies, nak tanya. Mommies selalu rasa start rasa mual week berapa ya ? Saya start mual tapi tak sampai muntah lagi. Terpaksa bukak puasa sbb tak tahan mual. #pleasehelp #firstmom #ingintahu #bantusharing
https://v2.welovesupermom.com/r1/pS75ttja?sm_model=Referral&sm_suid=5B55FE82A040FA3B70B124D028550568
Tuntut free sample
Susu kambing campur
Salam hai.. susu kambing boleh campur brand ke ? Cth susu A campur susu B dan beri kpd anak 15mon
Sakit Kaki xboleh melangkah Lepas ceaser
Nak tanye kenapa ye xleh melangkah Lepas ceaser. Pijak je sakit sgt. Xleh nak melangkah. MCM mane nak buat Dan kenapa begitu? Ade yg boleh jawab.
mslh ank sembelit
ank sy mnum susu fernleaf multigrain .. mulaa2 ok jee mnum susu tuu .. pastu lama2 jd sembelit .. cth kelmarin berak ok .. esk tu pulak tak berak .. esk kan tuu pulak akan jd sembelit .. nk kekal kn susu tuu atau perlu sy tukar susu lain ..
Tak Berak 2 hari
baby saya 2bulan 11 hari … minum susu formula .. 2 hari tak berak… normal ke mommies ? before this berak je guna susu yang sama tapi ni tiba2 tak … saya risau … huhu