Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
31096 Người theo dõi
Wfh mommy overthinking
Hi,saya bekerja dari rumah sambil menjaga bayi sekarang 11bulan.Agak susah untuk jaga makan,pakai,makan,mandi semua. Jadi kebanyakkan masa saya mmg akan on tv super simple and mrs rachel sahaja. saya sediakan mcm mcm mainan jugak utk baby. saya akan main jugak kdg, kdg dia main mainan, tp banyak juga dgn tv. Saya jadi risau juga tp tiada pilihan lain. ada tak mommies lain yg on tv untuk anak? saya dah terlalu overthinking bila anak start geleng geleng kepala.
Bayi 10 bulan tak pandai tepuk tangan
Hai mommy semua, nak tanya normal ke bayi 10 bulan belum pandai tepuk tangan..tapi kalau kita main dengan dia, dia senyum dan ketawa, cuma tepuk tangan belum pandai
Baby nak masuk 6 bulan
Kerap berak Normal ke baby kerap berak dlm sehari cthnya 5-6 kali sehari? Minum susu fm shj #bantusharing #First_Baby
Tolak susu dan makan
Anak saya baru lega demam.. dia tak mau minum susu dan makan... Kenapa ye? Normal ka? Dah tukar susu pun masih tak mau susu.. baby 10 bulan
Ujian hiv smasa hamil
Assalamualaikum sy nk tnye memang ujian hiv wajib kena ambik 2 kali ke semasa buka buku pink dan semasa kandungan 28 mggu skrgni..
ada yang pernah sangkut gdm tk masa mengandung ank pertama
lps minum air gula terus sangkut gdm tinggi plk tuu bacaan. ada yg pernah sangkut tak? and macam mana korang control bacaan gdm. nanti kena minum air gula lagi ke kalau dah sangkut gdm? sorry kalau banyak soalan risau sangat ii
Due awai bulan 8
Kat sini ade ke yang due awai bulan 8,tapi dh bersalin 😄,saya due 08/08 tpi belum ada tanda apa ii lagi😆
Ank 9 bulan Tahi warna hitam
Ank ay 9 bulan Tahi warna hitam, normal ke
Bayi 10 bulan belum duduk & merangkak
Hai mommies. Ada tak yg bayi 10 bulan belum duduk n belum merangkak? Sy tahu setiap bby milestone dia lain2.. tp adakah sy perlu risau sbb baby tunjuk progress yg perlahan?
BERAT BABY 11BULAN 7.3kg
Hai mommies.. Boleh bantu bgi tips tak cara naikkn berat baby. Share resepi or jadual mkn ke.. Pls pls pls😞#bantusharing #firstmom #ingintahu #SeriusTanya #bantujawab