Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
4997 Người theo dõi
Weird crave
Hai momiees, nak report sikit hari ini. I makan Lays Potato chips sour onion tu dngn telor mata. Its freaking weird, tpi sedop siot😂😂😂
Bantu saya
Hi mommies. Nk tnya klau perut rasa senak boleh ke sapu minyak
tlg jwp sy risau
hai. sy nk tanya ad x siapa2 pnh rasa mcm sakit menyucuk atau tertarik kat bahagian ari ari sblh kiri. sy pregnant 7 minggu 3 hari.
Demam dan masuk angin 9week
Hi mom² d sni..pernah tak kowg ada pengalaman 1st trimester demam dan masuk angin..nie kali ke-3 sy pregnant g msuk 2 hari badan msuk angin dan demam..sy mengandung anak pertama dgn kedua x jgk seteruk pregnant anak ke -3 nie😢
pregnant 6weeks, anak 1st still breastfeeding
hi mommies, ada tips tak nak wean off ? anak 1st 1y7m still bf tapi saya dah pregnant anak 2nd. dah try sapu gel peria beli dekat tt,dah sapu akar bakawali still tak jalan. kita risau dekat kandungan ni
Tak boleh telan air putih
Ada tak macam saya, nak minum air putih muntah kan balik? Saya mual dan muntah tak boleh masuk air putih.. saya penat .. kalau air kelapa saya boleh minum, ada tips tak
mulut rasa pahit (6w)
saya baru ngandung 6w. mulut rasa pahit , mcm rasa besi pun ya 😂 ini pengalaman pertama mulut rasa tak selesa mcm ni. anak 1st & 2nd saya tak pernah lalui. mcm mana nak buat ya ? nak tantrum je rasa 😬
Hubungan badan
Boleh ke 6week bersama suami?
Umur lanjut dan skrg ank ke 6
Sy takut nk g hosp nanti nurse marah.. Sbb ni prgnant ke 6.umur pon da 41
Skrg usia kandungan dah masuk 8minggu 4 hari, saya belum buka buku pink lgi, cik suami sibuk kerja,
Tak apa ke lewat 8minggu baru buka buku pink, risau jga kena bising dengan nurse