Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
4848 Người theo dõi
mulut rasa pahit (6w)
saya baru ngandung 6w. mulut rasa pahit , mcm rasa besi pun ya 😂 ini pengalaman pertama mulut rasa tak selesa mcm ni. anak 1st & 2nd saya tak pernah lalui. mcm mana nak buat ya ? nak tantrum je rasa 😬
Tak boleh telan air putih
Ada tak macam saya, nak minum air putih muntah kan balik? Saya mual dan muntah tak boleh masuk air putih.. saya penat .. kalau air kelapa saya boleh minum, ada tips tak
Hubungan badan
Boleh ke 6week bersama suami?
Umur lanjut dan skrg ank ke 6
Sy takut nk g hosp nanti nurse marah.. Sbb ni prgnant ke 6.umur pon da 41
Skrg usia kandungan dah masuk 8minggu 4 hari, saya belum buka buku pink lgi, cik suami sibuk kerja,
Tak apa ke lewat 8minggu baru buka buku pink, risau jga kena bising dengan nurse
Demam dan masuk angin 9week
Hi mom² d sni..pernah tak kowg ada pengalaman 1st trimester demam dan masuk angin..nie kali ke-3 sy pregnant g msuk 2 hari badan msuk angin dan demam..sy mengandung anak pertama dgn kedua x jgk seteruk pregnant anak ke -3 nie😢
6 weeks preg
siapa kat sini sama 6weeks
Ibu mengandung dapat makan sup tempoyak ikan sultan ka?
Hi mommies sekalian. Im a first time mom. Nak tanya makan sup tempoyak ikan sultan dapat ke?
Denyutan jantung bayi
Kandungan sy 6 week tp masih blm ada denyutan jantung bayi adakah ini normal?
Jantung laju
hai mumy saya baru 7 week tapi mkn susah minum susah lately ni saya rasa jantung saya mcm laju kalau bangun kejap pon nak baring balik mmg tk larat muntah tu ada tapi sehari tk lebih dari 2/3 kali perlu ke pergi hospital ye utk cek apa2 sbb kita firts time pregnant tq momy yg mna tolong jawabkan