Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
24194 Người theo dõi
Jenama & jenis Pump susu tanpa wayar yg terbaik
Hi mommies boleh share tak jenis breast pump yg bgus? jenama apa? harga yg berbaloi & tahan lasak. paling penting brkualiti #SeriusTanya #bantujawab #bantusharing #ingintahu
KULIT KERING
Assalamualaikum... Nty tnya mcm mna nk elak kulit kering.. Klau di biar lma2 akn jdi daki..
Kulit kering
Any suggestion moist untuk baby kulit kering? Dr kata coconut oil. Brand apa yang okay ye?
lepas cucuk 4 bulan cirit birit
mommies pernah ke anak cucuk 4 bulan lepastu jd kerap berak tp sikit2 dlm 4 kali jugak la sehari? lepastu tumbuh bintik merah kat dahi?
haid lewat
assalamualaikum semua, saya tengah ambil pil perancang yasmin. sebelum ni period saya teratur. tapi kalini lewat empat hari. normal ke kalau tiba2 kacau period kita?#SeriusTanya
anak 4 bulan susah tido
dia dh ngantuk tp x nk tido, dh berjam main pun xnk tido.. overtired dh nk bt cemana
Eye contact
Hai mummy bila mummy dapat eye contact anak apabila didukung ?
Bila bayi ada eye contact dengan parent ?
Bayi 5 bulan genap bila main ( masa bayi baring ) ada eye contact boleh ikot gerak mainan kiri dan kanan tapi bila di angkat bayi tanak tengok muka langsung ada sekejapp mohon pdncerahan
bayi tidak membuang selepas baik demam
bayi 4 bulan, fully bf, sebelum ni berak setiap hari mcm biasa, lepas baik dari demam je jarang berak, kentut tu ada, ada orang cakap normal sbb fully susu ibu tapi kesian tengok dia dok meneran tu sampai nangis, tkde pulak meragam ke apa cuma part dia meneran je mesti nangis mcm geram gitu..