Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
29529 Người theo dõi
Baby almost 8 month ( share cerita )
Saja nak share sini.. buat bacaan balik bila baby dh besar. Baby saya sekarang umur 7 bulan 23 hari. Saya breastfeeding mom. Kami co-sleeping tu je cara yg berkesan nk tidurkan dia sebab baby taknak tidur buaian & saya pun tak ada masa nak st baby. Tapi saya perasan tiap kali co- sleeping baby mmg nk dua dua tangan saya sentuh dia.. kalau tak sentuh dia marah 😂 Bukan apa kadang2 bila ingat baby dh tidur lena, kita ni bosanlah capai phone nk scroll2 tapi baby marah pulak bila tangan kita tak pegang dia haha perangai tu comel sangat. Bukan nk minta tepuk pun.. baby saya tak suka kena tepuk.. tepuk tepuk dia lagilah taknak tidur 😮💨 macam macam ragam baby kita ni kan? Moga ibu2 kat luar sana surirumah mahupun ibu yg keluar bekerja semoga kita semua cipta banyak kenangan dlm nembesarkan anak-anak & sabar dgn karenah mereka 🧡
Baby sembelit atau tidak
Baby sy dah 7 bulan. Haritu start bagi kentang campur dgn bubur. Then keledek campur dgn bubur.. baby berak kadang 3 hari sekali dan 6 hari sekali..najis agak pekat..normal ke? Risau sembelit
Takdir Allah
Tak tahu nk sedih ke atau happy Baby Bru 7bulan, lmbat period 2bulan Test pack rupanya positif Ada tak yg sama dgn kita?
Baby 8m first time berakk tahi kerass..
Srs nk tnya . Normal ke baby umur ni dh start berak tahi keras ??? . Anak sya dh 2 hari ni sya tengokk tkde mood n asyik cubaa meneran . Semalam dh berakk , hari ni dia meneran mcm lagi susahh dri semalam .ada apa2 ubat or bawa jumpa doktor terus ke mcm mana ekk ?? #firstbaby #seriusnanya
baby 7 bulan
baby sa 7 bulan... dalam aps ni mention yg baby 7 bulan suda mastered duduk tanpa support. baby sa pula belum.boleh duduk tanpa support. bolehla kalau skejap ja. kamu pula mom macam mana?
Boleh ke ibu mengandung 3bulan berlari 2.4km?
Temuduga fizikal berlari 2.4km
Baby sy bru je keluarga hospital aritu sbb dmm selsema batuk..
Skang demam lgi on antibiotic sekarang tpi demam lgi... Dgn batuk x de kahak.. Mcm mne nk buat ye
Baby 7mont
Hai mommy Ada tak yg pernah alami Baby 7mont dah nak sebulan tak pup Sma sekali,baby saya jenis tak nak makan Dri awal feeding memang tak nak langsung makan,so bagi susu badan jer, tapi baby okay be have je Cmn Sya risau
Baby tumbuh gigi
Hai mummy,ada tak anak mmy mcm anak saya 8 bulan belum tumbuh gigi? sbb anak sebelum ni 6 bulan dah mula tumbuh gigi..
Anak meragam malam..
Assalamualaikum ibu²..bayi saya tinggal seminggu lagi nak masuk 8 bulan..Lately ni asyik meragam..semua serba tak kena..nak tidur pun menangis melalak macam kena pukul setiap kali dia tidur lebih² lagi waktu malam..lepas dia tidur buai jam 8 malam saya akan letak dia tidur di tilam..sekali bangun menyusu jam 11,lepas menyusu dia akan menangis melalak,selama ni rutin dia tidur okay sebelum sakit ..ini sikap dia lepas demam,selesema buat pertama kali dari dia lahir..mamanya ni buntu tak tau nak buat apa...kadang² malam nak tidur di buaian,saya tak mau dia terbiasa tidur buai sbb slma ni mlm mmg tidur di tilam..siang baru tidur buai..ada petua tak?