Apa satu perkara yang anda suka/tidak suka mengenai ibu mertua anda...

Hi semua mommy &daddy TAP yang disayangi💖 Haaaa mesti ada satu perkara yang anda suka/tidak suka mengenai ibu mertua anda kan😏 Sebagai contoh, min suka sangat arwah mak mertua min yang pembersih dan pengemas sangat orangnya. Rumah sentiasa dalam keadaan teratur je🥰 Jom kongsikan di ruangan komen bawah😉

Apa satu perkara yang anda suka/tidak suka mengenai ibu mertua anda...
167 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya kurang rapat dgn mil, sbb dia suka mengarah, cerewet. Tpi dlm masa yg sama ada baiknya juga. Tpi tu la, saya dh berkahwin dh masuk 5 tahun tpi still tkde chemistry antara kami berdua. Dan saya dpt rasa saya bukan menantu yg dia boleh dibanggakan. Itu shj.