bleeding 8 weeks

Semalam ada bleeding terus cepat pegi klinik then pegi check baby , baby so far okey degupan masih ada. doc saran kan rest sepanjang 2 weeks n bagi ubat kuatkan rahim. Mommy ada tak pengalaman mcm ni? Risau kita takde simptom lepas tu semalam buat kerja rumah boleh tahan tetibe keluar mcm ni hmm risau nakk 🥹 Semoga kandungan saya baik baik saja termasuk kamu 🤲🏻 #firstmom #pleasehelp #bantusharing #ingintahu

bleeding 8 weeks
5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Sama sis, saya semalam baru ke klinik sebab keluar darah tapi lagi banyak dan pekat dari sis. Alhamdulillah dr kata baby okay. Jangan buat kerja berat walau kita tak rasa apa apa pun. Rahim tak kuat tak boleh nampak so kena jaga jaga, sama sama la kita ☺️