Perineum massage

Pernah dengar tak massage ni ? ada yang pernah buat ? saya pregnant 35 weeks. hari tu pergi antenatal class kalau tak nak koyak (episiotomy) kena buat perineum massage betul ke ?

13 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Thành viên VIP

Aah betul la tu sis. Cuma nya sy seram nak buat. Nampak mcm pedih.