Uterine Fibroid Pregnancy

Hi mummies, i was diagnosed w uterine fibroid before my pregnancy before was 3cm. And am pregnant 6 wks dah. Alhamdulillah kedudukan jauh dari kantung. Tapi pergi check nampak macam fibroid membesar dgn baby. Its 5 cm now and pressing on my pundi kencing. So kerap kencing. Doctor mcm tak risau sbb baby boleh dgr heartbeat semua, dia suruh pantau je. Nak tanya ada ke mummy experienced this before? Ada tips nak kecikkan fibroid #advice #bantusharing #firstmom

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Sis skrg berapa week ye? Dah bukak buku pink belum? Bagitahu nurse pasal nii nanti dia direct bagitahu doktor

2y trước

Usually week 8 dah boleh buka buku pink insya-Allah. Macam saya pun ada fibroid memang every month kena pegi hospital juga untuk jumpa pakar O&G untuk mereka tengok condition baby