Darah beku

Hai semua. Tadi saya ada keluar darah beku kecil je. Patut ke saya ke hospital emergency? Sbb saya pernah kena threatened miscarriage bulan lps. Risaunya saya ?

12 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Terima kasih semua. Saya first pregnancy. Minta maaf soalan saya mcm tu. Jgn risau sbb saya dah banyak kali pergi emergency setiap kali bleeding. Haritu doktor cek tapi suruh balik pdhl saya dh banyak kali bleeding, buku kan ada rekod. Dia kata kalau darah keluar banyak dan sakit sangat baru pergi hospital. Akhirnya saya keguguran masa kandungan saya 16minggu. Sedih tu hanya Allah yg tahu. Saya tak salahkan siapa siapa. Mungkin sbb anak saya mmg tak sihat. Saya fikir positif je.

Đọc thêm
5y trước

Yg kgugurn smlm 8weeks bru..😭

Nanti kalo ada bleeding je atau darah beku ke, pegi je terus ke hospital. Emergency. Sbb bleeding bukan benda main main awak. Sy ni pon threathened miscarriage jugak. Dah dua bulan lebih non stop bleeding. Ada masa spotting, ada mase kuar darah beku. Stakat ni baby masih ok. Alhandulillah. Admit ward dah 4 kali dah.

Đọc thêm
5y trước

Stakat ni dah sikit sikit je sbb sy mmg betul2 bedrest. Awk pulak mcm mne?

Apa2 pn better check dgn doctor, time ni fragile, better kurangkan kerja berat dn bykkan berehat dan kurangkan stress..hrp kandungan sis sihat.

Sy dlu kuar drh beku sketui..xde rasa sakit apa..esok trs pi jmpa doc..bby dh xde heartbeat..apa2 trs gi jmpa doc jgn tggu.

Boleh guna ayat sopan kenapa nak guna ayat tak sopan sis? Niat dah baik tapi hmmmm

You should go sis..if anything,doc boleh amik tindakn segera

Biadap nye boleh pulak ckp mcm tu.

Semoga dipermudahkan aaamiiinnnn

Tak payah tanya. Pergi je terus.

Skg bru brpa usia kandungan