Ade ank² ibu kt sni...ank umur 2Y 6M..berat bru 9.5kg...😓😓😓...ank mmg susah mkn...
Berat badan 9.5kg
Vô danh
12 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Anak saya pun 🥹 Berat dia naik setiap bulan, tapi sikit2. Tak memuaskan lah. Tinggi je okay. Makan pun ikut mood, kadang ada hari makan banyak, ada hari memilih itu ini. Ada hari merepek je. 😅 Psp suggest minum susu tambahan. Tapi tulah tak cuba lagi. Saya cuba je macam2 selagi boleh. Vitamin saya bagi, sabun cacing pun ada. Kuat okay ibu, jangan giveup.
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
