Ade ank² ibu kt sni...ank umur 2Y 6M..berat bru 9.5kg...😓😓😓...ank mmg susah mkn...

Berat badan 9.5kg

12 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Anak saya pun 🥹 Berat dia naik setiap bulan, tapi sikit2. Tak memuaskan lah. Tinggi je okay. Makan pun ikut mood, kadang ada hari makan banyak, ada hari memilih itu ini. Ada hari merepek je. 😅 Psp suggest minum susu tambahan. Tapi tulah tak cuba lagi. Saya cuba je macam2 selagi boleh. Vitamin saya bagi, sabun cacing pun ada. Kuat okay ibu, jangan giveup.

Đọc thêm