due date
Assalamualaikum semua.rasa berdebar2 pula. Tarikh melahirkan sdh doc beri. 19/7 nak g serah diri.😣😣.Makin Hari Makin berdebar. Sa gdm on ubat. Tarikh jangkaan bersalin sepatutnya 8/8. Doakan Saya ibu2.
8 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Sama lah saya gdm on diet.. Due date 19/7 tp dah kena serah diri 18/7 (td dah pergi hosp, tak kena tahan sebab tak ada tanda2 n jalan tak buka lagi) tp esok pg2 pukul 7 kena terus warded😩
Câu hỏi liên quan


Alhamdulilah Rezeki Yg Tak Di Duga