33weeks , 1.7kg
Ada x yg weeks mcm sy tp baby kecik.. ada cara ke nk bg saiz mkin brtmbh?
Vô danh
1 Trả lời
Mới nhất
Được đề xuất

Viết phản hồi
Sayang, 33 weeks dengan 1.7kg memang on the smaller side, kena check dengan doctor atau specialist pastu, jangan tunggu. Derang boleh tengok via scan kalau ada any concerns dan guide u properly on what baby needs. A few of my mum friends yang baby kecil gak, derang mostly kena regular monitoring je, and some kena adjust diet or supplements, tapi tu semua kena discuss with your OB dahulu ya. Jangan worry sangat, tapi do get yourself checked soon okay? Better safe than sorry!
Đọc thêmCâu hỏi liên quan
Câu hỏi phổ biến
