Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
7455 Người theo dõi
Kencing Manis Ketika Pregnant
masa beklinik minum air gula dan ambil darah kena detect kencing manis la pula .. bikin risau terus . ada tips sesiapa yang pernah mengalami macam saya .
Baby mengeras
24w, baby mengeras tapi setempat je.. mcm benjol tu normal ke? Kadang time lambat makan, nak kencing
24 minggu
Kelamrin p scan,berat baby 620g, doktor ckp baby lompat mama,mahu tgok age apa kah bnr bini2,tapi baby tutup,🤣🤣🤣moga sihat baby ku dan bsr,
Period lambat
Assalamualaikum,, moms bulan Mac period XDA smpi lah awal bulan April ni, selain mual2 apa lg alahan yg Korang pernah rasa ya bagi ibu2 yg pregnant 5minggu? #mohonbantujawabbunda
Pakaian waktu ke hospital
Hai. Nak bertanya, semasa di rumah waktu tiba tiba rasa nak bersalin sama ada keluar air ketuban, keluar lendir darah atau tanda-tanda lain, perlu pakai bra dan panties tak? #ftm
Baby 26 minggu 3 hari
Normal ke kalau baby 26 minggu kurang aktif?
Batuk masa 2nd trimester
Saya dah 3 minggu batuk dan sakit tekak. Mula2 pergi klinik swasta. Lepastu pergi kk bila batuk sampai sakit dada dan susah tidur. Doc kata Paru2 semua okay dan baby pun okay. Dah hbis makan antibiotik dan ubat lain2. Tapi masih batuk sampai sekarang. Normal ke? Alahan masa pregnant ke? Ada cara tak yang selamat untuk reda kan sakit tekak dan batuk? 🥹
5 bulan masih naik motor
Ada tak yg pregnant 5 bulan tapi masih naik motor? Boleh ke sebenarnya? Macam mana nak tau kalau kita ok / tak ok naik motor tu? Takut pula tapi tula takde transport lain huhu
25 Weeks Air Susu Keluar .
Normal kah 25minggu air susu dahh ada keluar ? 🥹 Saya fikir apa melekat di baju ... Rupa rupa nya air susu ...
Symphysis pubis dysfunction
Ada tak mana2 ibu sakit yang tempat sama? Susah nak jalan, pusing atas katil, pasang seluar, keluar dari kereta, naik turun tangga 🥹 sakit kat pubic bone kita tu