Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
22345 Người theo dõi
Saiz janin
Salam. Adakah normal saiz 28cm dalam tempoh 27weeks. Risau sgt
Blood Pressure high
Hi moms , mohon pnjelasan pda yg pngalaman bole??TQ moms. Kalau kita dah On ubat darah tinggi , ada peluang hamil scara normal tak ?? hujung khamilan baru nak sangkut , kdang risau juga bila kena paksa bersalin nih. ramai kata sakit saat kontraksi tuh nnti 😔 TQ moms
Cuti bersalin
Salam & hi mommies semua. Nak tanya ada tak sini yang company dia bagi maternity leave 2 bulan je. Ikutkan sekarang kerajaan kan bagi 98hari. Tapi company saya guna alasan dia tak ikut undang2 buruh. Eh boleh ke macam tu ? Minta komen mommies semua. Terima kasih
Kesan on Ubat
Ada tak dekat sini moms on ubat darah tinggi, ?? Apa kesan lepas on ubat tuh eh... Ada kelainan tak pda body moms?? Share pngalaman plizz 🫡
Nak tanya normal tak kedudukan baby masih sonsang pada 28weeks
Saja nak tahu
Bil hospital sungai buloh
Salam mommy sy 27 week 3 day skang kerap perut mcm krem lps rasa mcm bwh perut tu sakit sgt rasa mcm contractions tpi baby gerak ok jer...tanda smua xde cuma rasa mmtu jer...kna pi hospital xtau just rileks jer
Pening tiba tiba
Hi mommies, since 3rd trimester ni saya kadang2 rasa pening yang mcm nak pitam, pandangan kabur tp takde pitam pun lah. Normal ke? Saya takut preeclampsia tapi saya takde bengkak kaki tangan ke apa. Cuma pening sahaja. Saya punya blood pressure pun normal je setakat ni. #bantujawab
Kandungan 30 minggu
Aslmkum ibu2 semua nak tnya..normal kh muntah2 sakit kpla dn kurng salera mkn.kndungan 30minggu.klau minum air gula pun muntah jga .
Vivix shaklee
Hi moms, nak tanya. ada ke yang guna vivix shaklee lepas bersalin? nak tau genuine feedback dari customer, taknak dari seller 😅 Thank you moms ❤️
Demam 33 weeks
Klau demam, flu, sakit tekak masa 33 weeks preggy, boleh ke klinik biasa dulu atau terus ke PAC? #ingintahu #firstmom #SeriusTanya