Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
22354 Người theo dõi
Berat Naik 30kg
Siapa pernah Naik berat masa hamil sehingga 30-40 kg...sy risau SBB berat DH Naik 30kg
hb low 22weeks
hi ada tak tips untuk naik kan hb? tapi saya memang takmakan ubat klinik huhu
Protein dalam air kencing
Saya ada masaalah protein dalam air kencing dr awal kandungan smpai skrg dh 27 weeks... Tolong bg sggest please ☹️
Boleh share pengalaman ?
Saya jenis period tak teratur. Last period 8/7/2024. Bila waktu sesuai check upt ya ? Kena check selepas waktu cycle yang terpanjang ke ?
sy ada masalah hb low,tolong suggestkan utk sy susu utk masalah hb low
#SeriusTanya #bantujawab #ingintahu
Set berpantang
Salam mommies. Boleh ke share set berpantang yang mommies gunakan ? Saya first mom. Tak banyak knowledge. Terima kasih mommies🤍
Persiapan brg baby
Hye ibu ².nk tanye' sy dh 6week 5day..persiapan barang-barang baby bile boleh beli ye..?#SeriusTanya
Air Ketuban
Ada tak mommy kat sini 25w bila scan air ketuban banyak sikit ? Uols ada gdm ke tak
Low lying placenta
ada tak yang pernah experience low lying placenta at 24w pregnant? Boleh share tak what to do, what to expect etc
sy ada masalah hb low,sy ada mnum jus delima gulsan tapi bila cek hb turun,nk teruskn/berhenti mnum?
#bantujawab#ingintahu #SeriusTanya