Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
21653 Người theo dõi
Tambah Berat Badan Anak
Mommies, Ibu-ibu, Mama-mama, Umi-umi, tolong saya. Apa lagi cara saya nak tambah berat badan anak saya? Baru masuk 2 tahun berat dia cuma 8-9kg. Kalau ada yang cakap normal saya tak rasa normal. Badan dia sangat kurus. Macam tulang saja. Mungkin lah salah saya dan suami sebab kami dua dua badan kurus tapi ibu mana yang sampai hati tengok anak nya kurus keding macam tak cukup makan? By in fact memang tak cukup sebab dia sangat kurang makan 😭 Nasi hanya dua tiga suap. Lauk saja kadang habis kadang tidak. Susu langsung taknak minum. Tak pernah habis. Buat 4-5 oz cuma minum SATU OZ SAHAJA. Saya stres sangat. Susu murah susu mahal semua saya beli. Pastu tidur????? TIDUR PUN LAMBAT. Saya dah cuba macam macam cara nak bagi dia tidur awal tapi tetap lah pukul 1-2 pagi baru tidur. Bangun pukul 10. Petang? Kadang tak tidur langsung petang, kadang tidur sekejap. Ya Allah, saya taknak anak saya terbantut. Tolong ibu-ibu di dunia ni, tolong saya apa lagi method saya boleh buat untuk dia membesar dengan baik. Mati akal saya. Stres sangat-sangat-sangat. Terima kasih.
jarak dekat
hello mommies siapa prnh mau turunkan darah sbb blm ready lgi ada bby sbb anak2 jarak dkat mcm sy skrg anak frst 2 tahun ank kdua 11 bln . senang x dr nak trima kputusan kita ats sebab mentally not prepared 🥺🥺 #mohonbantujawab #AskingAsAMom
Xray semasa mengandung trimester 3
Hi ibu2 ada pengalaman tak kena xray semasa mengandung. Ada potensi apa apa jadi kat baby tak. Sebab doc suruh saya xray lepas tu kena sign borang xray menyatakan kalau jadi apa apa dorang tak tanggungjawab so sy pilih untuk tidak terus kan xray.
Gdm dalam mengandung
Hai ibu nak tanya la siapa ada pengalaman minum ubat kecing manis dalam mengandung tu nanti lepas mengandung kena minum berterusan ke selepas mengandung maksudnya kencing manis tu terus lekat la kat kita.saya risau ini kandungan yang ke 2 baru first time minum ubat kencing manis. Takut la juga kencing manis kekal minum ubat.
Susu efferty
Hai saya nak tanya. Siapa sini ibu mengandung yang ada consume susu efferty. Ok tak 😃😃😃😃
Ubat tambah darah
Hi nakk tanyaa adaa tak mom kat sini yang kk adaa bagi ubat zincofer tu tapiii mom tak makan pon, tapi mom makan folic asid lain lepastu amalkan pati delimaa atau supplement lain adaa takk ??
Due 15/8 masih belum ada apa2 tanda
hii ade tak mommy2 yg sama due dgn sy ade yg dah bersalin ke ? kita masih santaii takda apa2 tandaa. risau kena serah diri 🥲 share lah pengalaman sape yg pernah overdue
12 weeks, sakit tulang pinggul.
Normal ke eh? Today sakit and lenguh2 tulang pinggul ni.
BUKU PINK KERAJAAN
Seawal berapa minggu boleh buka buku pink di kerajaan? Untuk kepastian sahaja. Saya baru 7 minggu. Adik saya haritu 12 minggu keatas baru dapat tarikh buka buku.
Proses ecv
Sakit x process ecv 36 weeks