Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
33288 Người theo dõi
Czer 49hari
Nak tanya czer boleh makan ayam goreng n ayam bakar tak ? Saya dah 49hari berpantang
Meronta bedung
Ada tips x macam mana nak buat baby x meronta nak lepaskan diri dari bedung?
Baby 2 bulan tidur sekejap sekejap
Normal ke baby 2 bulan tidur sekejap2 je siang hari? Kadang tu 20-30 min. Ada tu 1 jam. Malam tidur lama, tu pun tidur agak lewat. Dah cuba tenangkan dia dulu. Bagi puting ber bedung buai apa semua tapi still tak nyenyak. Ada tak yg ada masalah mcm ni? Sy pening xthu nak buat cmane
Minyak Habbatussauda
Baby 2bulan 23hari, boleh ke letak sikit minyak Habbatussauda pd puting baby? Sbb FIL ckp baby mcm ada kahak tk lepas, hidung tersumbat... Minyak Habbatussauda ni boleh pecahkn kahak katanya.. #mohonpenjelasan #firstmomfirstbaby
Susu formula
Hi, anak Saya 1 bulan 20 hari. Underweight. Doctor ada sarankan Saya campur susu badan dan formula. Saya dah try susu Dutch lady, susu dupro, lactogen Tapi baby Saya sembelit. Mommies ada cadangan tak untuk Saya ? #firstmom #firstbaby #seriusnanya #bantusharing
Baby masuk angin jika TIDAK pakai stoking...betul ke
Hi saya nk tnye adakah perlu baby pakai mitten n booties sbb mil saya ckp baby akan masuk angin kalau xpkai....tpi sya ada baca jugak yang buka sarung tgn dn kaki seawal usia baby akan cpt rnsang deria sentuh dia
Bayi 2 bulan minum berapa oz?
Salam mummy, saya ada kemusykilan. Baby saya baru start minum susu botol harini. Saya bagi 100ml. 5 min lepastu dia nak menetek lagi. Sebenarnya baby 2 bulan minum berapa ml ye?
PERANCANG APA yg ELOK
Saya tak tahu lagi nak guna perancang apa.. boleh mommies kat sini share sikit. #First_Baby
Czer...perut buncit
Haha cam mna nk kempis ni...xselesa betol..nk pkai bengkung xleh...br 56 hari..blh tuyus blik x😅😅
Minta pertolongan / pendapat ibu² disini . Saya first mom banyak benda kena belajar ..
sembelit tu macam mana ya? anak saya sehari sekali berak / 2 hari sekali berak . masa berak dia kuat meneran sangat² tapi tak menangis . First tahi yang keluar dia macam keras sedikit and lepas tu dia keluar tahi biasa . itu sembelit ke?