

S&C pada 6minggu 6 hari, tra molar /missed misscarriage adakah dikira nifas / ...?
Assalamualaikum & salam sejahtera. Ini kali ketiga kandungan saya, belum ada anak. Tahun lalu, sya kena molar pregnancy. Tahun ni , belum confirm samada molar lagi / missed misscarriage. Waktu scan ada mixed echogenecity, so dr advice utk lakukan s&c. Hari ke13 darah masih keluar walaupun sedikit, adakah ini dikira nifas / sebaliknya? #sharepengalaman #mohonbantujawabbunda #mohonbantujawab
Đọc thêm





tak tahu dah nak cakap mcm mana , nk berjalan dah sakit sgt bahagian kemaluan , dah 2kali berak2 , pastu perut asik memulas mcm contraction tp record2 dia selang 15-16minit mcmtu .. Allahu terseksa sgt dhni .. anak first normal , anak kedua ceaser , ni anak ketiga tapi dia punya sakit lain mcm tk pernag rasa mcmni😭anakku cepatlh lahir dik mama sakit sgt smpai nk solat nak duduk nak jalan semuanya sakit 😭##mohonbantujawabbunda #pregnant39week #askmommies #sharing
Đọc thêm
