



Ada tak kat sini mommies pernah mengalami benda yg sama macam sy? Sy dah lewat period 5 hari, cek upt -ve. Semalam cek pon -ve. Tapi tak tahula kenapa lps 10min check nampak samar2 sgt line 2 tu. Sy tahu after 10mins invalid. Just nak tahu ada tak mommies pernah mengalami benda yang sama, n ape tindakan mommies lps tu... #ingintahu #firstmom #bantujawab
Đọc thêm
Baby 1bulan 1 minggu tak lepas hearing test kali ke-2
Ya Allah sedihnya, anak saya tak lepas lagi hearing test kali kedua, lepas ni ada saringan pulak 4 bulan lagi. Doc kata tahap pendengaran dia rendah, kesian bila tengok dia.. tapi bila tepuk tangan atau barang jatuh dia akan respon dan terkejut.. possible ke tahap pendengaran mereka akan tinggi? Ade ke mommies yg ada pengalaman macam ni? #firstmom #ingintahu #bantujawab
Đọc thêm

