Serah Diri

hi semua , happynya saya dah dapat tarikh serah diri 23/8 ni due date 7/9 . confirm ke kita boleh bersalin terus kalau dah dapat tarikh serah diri tu . perasaan sekarang ni happy tapi takut juga nak bersalin 🤭. saya kena bersalin awal sbb gdm on ubat 38w kena delivery baby . eyy takut betul la sbb ni first baby 👶.

19 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Influencer của TAP

sama la gdm.. on insulin.. sis brp bacaan bsp?? sy belum smpai masa lagi utk bersalin.. tp berdebar jugk nk tggu ni.. ikot due date 26.10..

2y trước

bacaan saya tengah tengah je 5-6 centu