Multivitamin anak 3 tahun

Salam.. mommies boleh suggest tak multivitamin yg bagus untuk anak berusia 3 tahun? Anak sy kerap sgt demam lama susah nak kebah.

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

waalaikumussalam wbt. saya ambik vaksin influenza untuk anak2 ... doktor pon suggest sebab sejak ke sekolah kerap tak sihat... Suami saya pon ambik jugak... vit c on hari2 ... dan banyakkan makan buah dan minum air masak ... air masak lebih baik untuk anak2... air tapis ni dia just tapis kotoran tapi kuman masih ada ... kalau yang air tapis yang panas tu panas dia bukan 100% doktor cakap... air tapis ni tak sesuai untuk semua orang... mungkin mak ayah minum rasa okay, takdak sakit apa... tapi untuk anak2 mungkin tak sesuai... InsyaAllah

Đọc thêm
2y trước

Thankyou untuk info ni. InsyaAllah sembuh je demam nk bawa dia pegi vaksin influenza . Setiap bulan mesti demam kalau x.

Sy biasa jumpa dokter bg ubat Klinik dulu. lepas to Sy start amik Scot Dan amik vaksin influenza sbb demam ni ada lah jangkitan daripada virus kita pun xtahu virus Jenis apa yg ada kat anak penyebab dia demam. demam ni boleh mendatangkan bahaya juga sbb kita xtahu Jenis virus yg ada menjangkiti anak.

Đọc thêm
2y trước

Thankyou. InsyaAllah sembuh je demam nk bawa dia pegi vaksin influenza

sy bg Scott..mmg ank2 kurang kena sakit demam selsema..klu kena pn just 2 ari je dh ok

refer doktor dlu

cuba bagi scott