Pantang

Salam Ibu Ibu semua! Saya due December, dan tengah survey girdle dan bengkung. Pendapat Ibu yang berpengalaman jenis mana yang bagus ya utk dapatkan kembali badan asal dan kempiskan perut (saya faham pemakanan juga penting). Saya suka pula tgk Bengkung Sajat, Girdle Turki ni. Apa pendapat Ibu semua ya ? Terima Kasih!

5 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Thành viên VIP

Benkung arwah mak Saya ,Kain selimut yg cotton tebal jalur warna warni dedulu je Ada Kain selimut 😂.. gunting tgh,lps tu jahit sambung bg panjang .. Mmg terbaiklah benkung tu .. wlu pn buat sendiri ..anak pertama kedua Saya pakai benkung arwah mak tu ,perut Saya cantik rata ,skrg bengkung tu dh tinggal kenangan .. tk Tau kt Mana dh sbb byk Kali pindah rmh.. Plan sblm bsalin nti ,nk buat benkung mcm tu lg .. blh simpan utk anak² plk🥰

Đọc thêm
Thành viên VIP

Yang bagus kalau yang bengkuk bermeter2 tu tapi tak ramai yang tahu nak guna. Saya 2 anak memang pakai yang belit2 tu. Tapi beli juga yang moden sebab ada masa xsempat nak lilit tu pakai yg moden...mn2 pun ok asalkan pakai sepanjang masa sepanjang dalam pantang

Wsalam.cuba try follow ig eja_confinementhelper. Kat situ ada banyak info.tentang bengkung semua pon ada 😊 insyaAllah bermanfaat untuk rujukan awak.

Pakai bengkung kena konsisten n rajin.. kalau puan rajin untuk belit2, boleh beli bengkung dari cosway.. nk instant pun ada, cepat n mudah..

Post reply image

Lagi 1 3 in 1

Post reply image