Perineum massage

Pernah dengar tak massage ni ? ada yang pernah buat ? saya pregnant 35 weeks. hari tu pergi antenatal class kalau tak nak koyak (episiotomy) kena buat perineum massage betul ke ?

13 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi
Thành viên VIP

Massage ape tu sis..xpnah thu

7y trước

cuba you google. i nak terangkan pon tak tahu macam mana 😅 massage dekat area vigina untuk tak nak koyak masa beranak nanti