Turun tanda 38weeks

Hi moms, tadi saya dah turun tanda lendir + darah tapi cek bukaan masih tiada bukaan. Sakit contraction pun takde. Doc suruh balik rumah dulu. Agak-2 nak kena tunggu berapa lama turun tanda lain pula untuk gi pac semula? Risau nt kena balik lagi. Btw ni anak no 2, selalu org kata anak no 2 bukaan cepat. Jadi risau pula 🥹

4 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

sy dri 36w turun tnda lendir darah+koko smpai skrg 39w2d tak da contrction & takda tnda2 nj brsalin lg huhu dh pegi PAC pun warded semalaman & balik lps tu

4mo trước

Awak ada check ke awak dah brp cm? 🥹 awak preggy anak no berapa? Saya pun jenuh tunggu sakit juga tapi kdg rasa sakit kdg tak. Tak konsisten lagi 🥹 esok saya masuk 39w dah.