Turun tanda 38weeks

Hi moms, tadi saya dah turun tanda lendir + darah tapi cek bukaan masih tiada bukaan. Sakit contraction pun takde. Doc suruh balik rumah dulu. Agak-2 nak kena tunggu berapa lama turun tanda lain pula untuk gi pac semula? Risau nt kena balik lagi. Btw ni anak no 2, selalu org kata anak no 2 bukaan cepat. Jadi risau pula 🥹

 profile icon
Viết phản hồi
Hãy là người đầu tiên trả lời