Turun tanda 38weeks
Hi moms, tadi saya dah turun tanda lendir + darah tapi cek bukaan masih tiada bukaan. Sakit contraction pun takde. Doc suruh balik rumah dulu. Agak-2 nak kena tunggu berapa lama turun tanda lain pula untuk gi pac semula? Risau nt kena balik lagi. Btw ni anak no 2, selalu org kata anak no 2 bukaan cepat. Jadi risau pula 🥹

Saya ww39d3 harini.. saya keluar lendir darah pagi tadi. Pergi pac bukaan baru 1cm. Mintak balik dulu.. tapi sepatutnya kene tahan satu malam untuk monitor. Saya tgh melayan contraction sekarang ni.. tpi masih belum contraction regular. Btw, saya pon anak kedua ni. Kalini tanda bersalin blood show. Anak first pecah ketuban dulu..
Đọc thêmsy dri 36w turun tnda lendir darah+koko smpai skrg 39w2d tak da contrction & takda tnda2 nj brsalin lg huhu dh pegi PAC pun warded semalaman & balik lps tu
Awak ada check ke awak dah brp cm? 🥹 awak preggy anak no berapa? Saya pun jenuh tunggu sakit juga tapi kdg rasa sakit kdg tak. Tak konsisten lagi 🥹 esok saya masuk 39w dah.
sama la saya 38 minggu 3 hari takde turun tanda ape ape risau plk over due
tunggu ada contraction.
