Help mommies

Hi mommies Sy mengandung tpi blm berkawin dgn boy, and right now perut dah masuk 24week, agak kalau nak kawin skrng bole ke? Trs nak urus kat mana yer kalau nak kawin? And apa” je nak sediakan untuk pengurusan perkawinan tu

3 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

awak bincang ngn family awak and dia bincang ngn family dia.. buat yg wajib jaa.. yg penting awak bukak buku pink untk tahu keadaan baby..

awak kena bawa surat perjanjian semasa hari tunang... kli non muslim biasa mcm tu klu muslim pla kena ada org tua

bincang dgn family tak boleh kawin terus yee boleh kena mslh undang2 ...