Hi mommies
Sy mengandung tpi blm berkawin dgn boy, and right now perut dah masuk 24week, agak kalau nak kawin skrng bole ke? Trs nak urus kat mana yer kalau nak kawin? And apa” je nak sediakan untuk pengurusan perkawinan tu
Vô danh
3 Các câu trả lời
Mới nhất
Được đề xuất
Viết phản hồi
awak bincang ngn family awak and dia bincang ngn family dia.. buat yg wajib jaa.. yg penting awak bukak buku pink untk tahu keadaan baby..
awak kena bawa surat perjanjian semasa hari tunang... kli non muslim biasa mcm tu klu muslim pla kena ada org tua
bincang dgn family tak boleh kawin terus yee boleh kena mslh undang2 ...