8w miscarriage
Hi all mommies. Any tips untuk let all bloods & kantung naturally turun sendiri without perlu cuci? 😢 I just confirmed inevitable miscarriage from hospital and now tunggu masa untuk semua flush out. Any mommies currently experience yang sama? Atau any tips for me untuk yang pernah lalui? Doakan saya ada rezeki baby lepas ni yaa 🌸🌈

