Perut & potensi untuk dpt anak kembar

Kandungan saya baru 3 minggu 6 hari. Tapi perut dah start membesar. Kenapa ye? & Suami saya kembar. Adakah saya brpotensi dpt anak kembar juga?#ingintahu #firstbaby #pleasehelp #bantusharing #seriusnanya #firstmom

3 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Mungkin, sbb ada genetik. Scan 6-7 minggu nnt possible boleh tengok dah