Usus bayi ada shadow bubble
assalamualaikum,sy nak bertanya pengalaman ibu2.. saya pregnant 30weeks dan pergi scan smalam.. doctor dapati ada bnyak bubble dalam usus bayi saya.. dr juga ada keluarkan surat refer letter utk rujuk pada pakar FETO MATERNAL.. saya nak tanya ada tak ibu2 yg ada pengalaman ni? Mcm mana ye keadaan anak selepas bersalin nnti? Ada kena operation apa2 ke?😭 saya risauuu sgt asyik menangis je bila memikirkan tentang baby.. mohon doakan baby dalam kandungan saya sihat ya.. disini saya sertakan gambar scan usus baby saya ..#ingintahu #pleasehelp #bantusharing

