d&c kat hospital

assalamualaikum. saya baru mendapat berita sedih tadi selepas scan, sepatutnya sekarang dah nak masuk 10 minggu tapi baby tak ada heartbeat, dan stop membesar masa 7 minggu. saya cuma pernah ada spotting selama satu hari. tak pernah bleeding. dr klinik minta saya ke hospital untuk d&c. ada mommies yang berpengalaman sama? kalau boleh saya nak ke swasta tapi tak tahu kat mana yang harga ok sikit. saya duduk kat ampang. 😔

4 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

waalaikumussalam, salam takziah sis. last year bulan 6, saya alami tumpah darah teruk waktu pkp. masa tu 14w. ingatkan kantung dan baby dah keluar hbs, rupanya kembar ada sorg lg x keluar. call ambulans terus ke hospital ampang. alhamdulillah nurse doc semua ok. masa tu x fikir apa dah walau kena masuk mulut itik dan mcm2 prosedur utk keluarkan darah beku sbb fikir nak baik dan anak2 lain😅. kalau swasta, kat blkg Ampang point ada satu poliklinik dan surgeri wanita. tapi harga saya tak berapa pasti.

Đọc thêm

Takziah ya sis. Dktr klinik ada bg refferal letter tak? Klu ada lg mudah urusan. Tntg hsptl tu, bg sy mana2 pun boleh buat, either gov or swasta. Cuma sy xpasti kos swasta brp caj nya.

waalaikumussalam.. takziah sis.. saya pernah buat d&c di hospital naluri (swasta), procedure sangat cepat & pain free.. harga around 1.5k..

Salam takziah sis ,InshaAllah allah kurnia lagi rezeki anak buat sis .