Blouse for mummy.

Assalamualaikum mummy semuaaa. Ada tak mummy di sini yang beli blouse/dress/ any comfortable shirt untuk pregnancy women and sekali gus boleh pakai lepas bersalin nanti. Boleh suggestkan tak beli di mana (website/shopee name/igshop)? Kebanyakan baju sekarang dah tak muat bahagian dada la pulak hadoi ? Nak yang simple2 je tapi nampak cantik + elegent gituuuh ?

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Ni pengalaman dari saya la,kalau u plan nak breastfed beli baju yang ada bukaan dekat dada.shopee ada tapi size kadang tak betul so better u pergi kedai..kalau area kl u go pavilion(sebab i selalau jalan pavilion🤣).macam mothercare ke ataupun 9months ke. Kalau website yang i trust is next.dia ada outlet kat quillcitymall kl. https://www.nextdirect.com/my/en/baby I beli kat outlet dia baju mmg cantik and berbaloi.kain mmg lembut tapi anak i 3bulan pakai baju 6months.maybe sebab anak saya besar kot😅 i tengok dorang pun ada jual maternity baju.like i say,go for the one that can breastfeed.

Đọc thêm

Feedmilk, cozy lady, mumsluv, arraudhah tu semua butik yg jual baju ‘nursing specialised’ (baju yg ada bukaan khas utk menyusu..bukan nursing friendly( biasanya ada butang atau zip di bahagian dada)