
Hi sy 26week dari buka buku pink mmg appoinment dgn o&g dan kkia 2minggu sekali (tag kuning sbb sy ada single kidney). Skrg berat sy naik 2.5kg dlm masa setiap 2minggu. Doc suruh jaga berat. Ada mommy yg berat naik mcm sy juga tak? 55kg now 65kg. Berat Baby dh 1.03kg 26week😅#ingintahu #SeriusTanya
Đọc thêm




Hi mommies semua. Boleh bg tips tak utk taknak sangkut gdm. Saya ada dgr kena minum air rebusan barli la, kurma cina la apa la. Kalau sesiapa ada tips boleh share? Kalau kurangkan manis dlm makanan and minuman tu dah buat. Cumanya nak tahu extra tips yg saya mungkin tak tahu #SeriusTanya #bantujawab
Đọc thêm
