Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
22352 Người theo dõi
Test upt and opk
Haiii mommy... Nak Pinjam mata mommy... Dah 3 kali test opk.. Then memg terang bederangggg.. Pastu hari ni test upt hati mcm Ada happy sikit sebab nampak line kedua tu kabur....semoga Ada rezeki saya.... #Sharing_dong_Bund #SeriusTanya #bantujawab #ingintahu
buka buku pink
salam mommies sekalian… maaf nak bertanya kalau nak buka buku pink kena call klinik dulu ke untuk appointment atau boleh walkin ja terus? area ipoh klebang.. saya 1st mom and single mom xde pengalaman lg
Gerakkan @ kick baby
Salam. Nak tanya, 21 week ada rasa gerk n kick,tapi skng dh 23 rasa mcm kurang n ada 1 ari tu tak sekali je.. Sy dh overthinking.. Normal ke? #firstmom
stretch mark dkt payurdara masa hamil
hi mommies nk tanya ada tak yg mcm sya ada stretch mark dkt payudara masa hamil? kenapa eh? ke mmg normal? firsttime mom btw
Brands chicken essence
Brands chicken essence boleh minum ke ibu mengandung? Dalam seminggu berapa kali boleh minum? Ada manfaat tak? Sebab orang belikan tak tahu boleh minum tak?
KEPUTIHAN START BILA MASUK 7 BULAN PREGNANT
Haii mommies. Sy nak tanya, ada tak dekat sini yang macam sy since first month of pregnancy takda masalah keputihan langsung. Tapi bila masuk 7 bulan ni, keputihan sy makin kerap pulak. Ada tipsss tak 😔#SeriusTanya #bantujawab
Berat baby dalam kandungan
Normal ke berat baby 1kilo 13gram waktu kandungan 7bulan ? Saya selalu rasa perut saya nampak kecil bila depan cermin, atau mungkin tu cuma perasaan saya saja #SeriusTanya 😔
Skrg 7bln...norml ke kita rse mcm angin letop2 dlm prut..xsakit tp rse pelik 😂
Mcm ad letusan angin dlm prut
siapa yang boleh teman?
hi mommies.. saya nak tnya kalau yg pregnant anak luar nikah nnti dkt hospital siapa ye yg boleh masuk? sbb saya xde waris
darah beku di kepala.
ada x yg pernah mengalami darah beku di kepala semasa hamil?