Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
22345 Người theo dõi
Hai mommy2 semua..nak tnya..kndungan sya 10 week..dn sya anemia.mknan apa yg bgi tmbh darah ya..
.#ingin thu#
Cyst ketika hamil
Hai, sy skrg tgh preggy 10w +- , hrtu masa dating scan, doc nmpk ade 2 cyst to sz 1-2cm+- je laa. Sy ade jgk google, kbnyakknnya xberbahaya cuma tkot jgk klu2 ia membesar 😌 Next apptment akn scan lagi, sy hrp cyst tu hilang laa. Oh ya, kdg2 ade jgk rsa xselesa kt bhgian perut tp xpsti laa tu sakit sbb ape sbb sy pon asyik rsa loya n kembung perut je sjk preggy. sy nk tny ade x ibu2 yg alami masalah mcm sy?
UTI during first trimester
Hi mommies! nak tanya ada tak yang kena UTI masa first trimester ni? i mmg kurang minur air berbanding before pregnant sbb tak boleh telan air kosong. boleh bagi tips tak sebab risau dekat baby 🥺
Pengalaman hamil kosong
Hai nak tanya siapa ada pengalaman hamil kosong? Boleh share tak apa tanda tanda sebelum tahu tu dan keadaan perut macam mana? Saya first mom selalu overthinking🥹
spotting / keputihan
Maaf nk tanya ye. Nape keputihan saya jadi warna oren mcm ni ye? sebab ubat ke? 2 hari sebelum saya ada masuk ubat insert.Pagi ni tiba2 keluar mcm ni sikit
Kedudukan baby dlm rahim
Sy preggy 13w. Nak buat NT scan x blh. Scan hrini baby aktif. Kepala dibawah, kaki di atas 😅 normal ja kan? Risau pulak
Appointment buku pink
Hi mommy, nak tanya bila appointment pertama buka buku pink di kk perlu bawa sijil nikah atau kad nikah ya? Dan documents yang dibawa perlu photostat ke atau bawa yg original?
Mabuk loya
Trimester pertama. Kandungan saya baru 3bulan. Masa 2bulan haritu. Takde rasa loya dan nak termuntah. Bila masuk 3bulan. Asyik loya. Nak termuntah dan pening. Lagi-lagi waktu dalam bilik air dan juga waktu malam. Sampai takleh tidur. Ni first pregnancy saya. Ada tak sahabat lain dalam ni pengalaman sama macam saya?
Sy preggy 16w++ due bln 12.ade ke mommy yg dh rasa gerak baby?
Sy xde rasa bby gerak lg,mntk suami dgr pn xdpt dgr.sblm ni scan doc ckp bby sihat.last scan mse 13w++.ni kandungan ke8,anak no 7.pstu bila mkn sikit je perut trus rasa mcm buncit smcm,knpe ek?
Gender scan
Hi mommy, cuba teka boy or girl? ☺️