Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
22345 Người theo dõi
Strecmark
Produk ap yg sesuai untuk hilang kn strecmark?
buasir masa pregnant
hmm nk tnye la buasir masa pregnant ni ade effects ape ape tk eh kat baby?🥲🥲
Uri dekat bawah
Check 28w uri masih dekat bawah.. Ada tips x nk naikkan uri.. 2 mggu lagi nk check uri masih kt bawah ke x.. Ghisau rasa..
Slm, sya nk tya 28 week mmg rsa sakit dibahagian kemaluan ke...
Firstpregnant
suggestions untuk hb low
hi, sekarang sy dah 27w tapi hb masih low paling tinggi pun 9.8 ja sekarang sy makan maltofer ja. masa 26w haritu dah masuk cosmofer tapi bertahan 30 minit ja sbb sakit dada. dah pernah try minum jus delima pun tak naik jugak. jumpa pakar zat makanan dah 2 kali dah. calla milk ok tak? any suggestions untuk naikkan darah?
Kencing manis
Salam. Macam mana nak tau kita ada gdm ya? Selain dari minum air gula ada x cara lain kita nak tau?
Almost 3 days I sakit tekak
Almost 3 day's I sakit tekak
Kurang gerak
Saya dh preg 7month,kenapa ye makin kurang gerak...padahal sebelum ni rasa gerak je...normal ke
Entahlah..
Tadi ke KK. Dktor inform Uri kt bawah,baru 28w. Next month jumpa Dktor pakar hsptl besar. hrp smua baik2 jela dan uri kembali kt atas.
Cara Kiraan Pergerakan Bayi
Macam mana cara kira sebenar untuk 10 gerakan Bayi tu ya?