Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
26330 Người theo dõi
Susu untuk ibu mengandung
Salam, saya nak tanya ibu ibu minum susu apa ya semasa tengah pregnant? saya 2nd pregnancy. Masa 1st pregnancy doctor kata minum fresh milk pun okay. tapi untuk 2nd pregnancy doctor suruh minum susu ibu mengandung. btw, 1st pregnancy & 2nd pregnancy doctor lain lain. saya confuse tak tahu nak minum susu apa?
Missed miscarriage
Hi mommies. Tau x pasal missed miscarriage? #mohonbantujawabbunda
Beranak ada buasir
Salam mommies nak tanya ada tak yg ada pengalaman beranak normal tapi ada buasir? Macam mana ya keadaan buasir tu lepas dah teran baby? Teruk tak sakit dia tu 😣 saya ni dari sebelum pregnant mmg ada masalah buasir, dah ambik ubat apa smeua tapi still kadang datang balik. Penat dah makan segala jenis buah n sayur. Dan buasir sy sakit sgt kalau kena sampai terfikir nak beranak czer je ni sebab tak boleh bayang nanti teran baby macam mana
double line samar..
Halu ibu², ni dua line kan? tapi satu tu tak terang. saya guna yang irregular upt. sebab period saya irregular. ada kemungkinan betul ka saya positif ni? # #Needadvice ##askmommies
Gender scan
Boy or girl?
Girl ke boy ?
badan gatal2...msuk 6 bulan badan jd gatal2...normal ke...sy ank ke 5...ini ptme kli jdi
knp ye😎bdn gtal2
Yasmine pilss
Hai mommies out there. Ada sesiapa y ambil pil yasmine? Saya da decide nak stop tapi da terbeli satu kotak xbukak lagi. Harga beli RM50. Standard price kt pharmacy. Saya nak jual RM 40 je. Kalau ade y nak cpt2 DM sy ye** censored privacy number **Sy belanja harga postage
Salam mommy nk tnye lh Sy bru dpt thu prgnnt tpi blm scan klu ikot da 4w 2hr,norml ke bgn pgi berk²
Bgn2 pg+mlm mmbuang air besr+cirit dn perut tegang+cramp² jdi cam tk selsa plk. Tpi kekdng dtg skit tu cam senggugut tk lma pon kjap² hilang.
tekanan drah sjk 20 minggu jdi x cntik skrg dh 22 minggu tknan drh jdi tinggi 139 nk buat ape ye...
tkn@n drh..