Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
11211 Người theo dõi
Batuk semasa hamil 36week
Ada tips @ ubat tak untuk mmy hamil 36 week yg tgh batuk kering.... Asal batuk, terkencing & perut mengeras....
12 dpo faint line
Hi nak tanya, ni kira positif ke ? I pernah kene chemical pregnancy december last year and hope i bebetul pregnant kali ni 🥹
Overdue 40w3d Gdm
Assalamualaikum mommies. Boleh bagi petua bukaan jalan dengan cepat. Dah admit hari due 28/8. Induce belon dah, Induce ubat pun dah. masih takde contraction. Bukaan baru 3.5cm je. Pleasee bagi suggestion😊 Terima kasih mommies🥰
due 15/9..ada yg sama tak?
dah masok minggu ke 37..betul ke org cakap kehamilan pertama selalu nya lambat ….sebab makin dekat masa nak bersalin makin lama rasa nya
Due 5/9 ada sama tak ?dah bersalinke
Saya dah masuk 39 minggu tapi balik2 kontraksi palsu je,harap tak overdue la..dah macam2 Sya buat..sampai susah tidur malam
Nk tye 36 weeks normal ke lpas brsma suami contraction tu dtg skjap2..kdg skit pgung smpai ke pingg.
Tpi esknya dh hlg blik rsa tu,bby kjap2 mngeras..kdg rsa nk elak brsma suami awl2 ni..
GBS CARRIER
Hi mommy boleh share tak pengalaman mommy yang lepas bersalin yg ada GBS...betul ke lepas bersalin anak akan ditahan dlm wad utk on antibiotics? #GBScarrier#gbspositif#GBSFIGHTER
36weeks 3days
Kalau sakit rasa macam senggugut tu tanda2 nak bersalin juga ke?
Kaki nampak besar
Assalamualaikum ibu-ibu. Maaf nak tanya. Ada ke yang mengalami kaki nampak besar tapi tak bengkak pon.
38minggu 6 hari keputihan jernih
Hi sy sometimes ada tompokan cecair jernih kontraksi palsu jarang ada. Perlu ke pergi PAcC? Saya pernah pergi 33 minggu tapi false je contraction. Gambar kat bawah. Sy kalau boleh nak bersalin segera sebab sak larat. Penat urus mak uzur dgn anak kecik 3 tahun. Nak jalan itik dah susah sbb peeut dan kena peha.