Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
24249 Người theo dõi
Irregular period
Mcm mana doc tentukan berapa week kandungan mommy kalau period tak teratur? Normal ke 5 week nampak kantung je?
Pregnant Nadi laju
Siapa Ada pengalaman.. Pregnant 16week nadi laju..
Suami taknak bersama
Salam. Maaf tanya mcm ni. Normal ke ye bila suami tolak setiap kali kita ajak bersama ? Kita je yg mcm bernafsu lebih, tp suami taknak, dia cakap tunggu nanti. Saya skrg pregnant 34weeks. Masa 2nd trimester dulu, elok je suami layan mcm biasa. Tp skrg bila ajak, suami taknak. Sedih lak rasa bila kena reject gitu, mula la fikir mcm2.
SELAMAT BERSALIN SECARA NORMAL
16/8 selamat melahirkan bby girl seberat 4.21kg . Alhamdulillah.
7week dah.
Alahan dah beekurang hari ni.. Lepas ni akan dtg blik kah alahan tu.. Takut betul
Paksa bersalin 38 minggu
hai ibu2, kalau kena ward 38 minggu dipaksa bersalin (normal) . adakah jalan akan buka?
keputihan berbau hanyir
maaf soalan agak menggelikan. tapi ada tak yg alami macam sy. keputihan berbau busuk dan agak hanyir. tapi tak gatal dan sakit. first pregnant xde pulak macam ni
Hai mummy semua. Korang tahu tak baby seawal 13 weeks dalam kandungan boleh apply perlindungan.
Serendah bawah Rm100 boleh dapat. Boleh pm saya klo nak. Saya dah buat u tuk anak saya sejak dlm kandungan.
hye momy smua
momy2 smua nk tnye ..momy nmpk 1 line ke 2 line samar ??? sye confius la ???
1 or 2 line
hye momy2 nk tnye momy2 nmpk 1 line ke 2 line ???