


Salam ( hati terasa risau ) dari kelmarin lepas check up d klinik buka buku ponk...
Nak tnyak ibu gdm on diet kene serah diri awal ke..? Kalau serah diri awal kira dia cukup bulan ke nanti...? saya kelmarin dokter bagi taok 18/5 kene serah diri due 1/6,dah masuk 34week berat bby 1.98kg normal ke timbang tu..? terasa risau pulak tak ade mood ni dari kelmarin balik dari klinik check up tido pun tak lene...tak taok apa2 sebab masih baru ni mengandung anak pertama...kalau serah diri terus beranak ke...dan beranak pulak cara dia macam mana..? Maaf ye saya tanyak ##SeriusTanya #firstmom #ingintahu #bantujawab #newmom
Đọc thêm


hai, ada tak sama macam saya, saya ada buasir dari umur 17 tahun, Skrang dah 29. mengandung anak ke 3. buasir saya dah tahap keluar tapi tak pernah lagi ada darah, tapi bila fikir semula waktu bersalin anak ke 2 haritu rasa sakit. jadi tak mustahil kalau bersalin anak KE3 ni makin sakit. 😥. sebelum ni ada sapu ubat, dia kering dan tertanggal, tapi still masih keluar. ada tak yang sama macam saya, masih sempat ke kalau saya gunakan cream, Sya dha 33 weeks. ada tak yang sama macam saya? #SeriusTanya #bantujawab
Đọc thêm
