Về chúng tôiChính sách bảo mậtĐiều khoản sử dụngTiêu chuẩn cộng đồngSơ đồ trang web
Tải app miễn phí của chúng tôi
21728 Người theo dõi
bersalin di hsa johor
hi mommies! for those yg da bersalin di hsa jb, husband boleh teman ke nanti bila bersalin? ada yang kata husband tak dibenarkan waktu isteri ke labour room nanti? ada siapa2 boleh share pengalaman bersalin kat hsa? thankss
Berat baby
36 week berat baby 2.8kg normal kan ? berat ibu 52kg
Ada tak mommy-ii dlam tap niee yang sama due dngn sy bulan 6 ?? 28/6/, 😊😊
Due bulan 6
Salam nak tanyak sikit...
Nak tanyak sikit boleh sebab tak ada pengalaman,sebab saya baru nak jadi mak 🤣..kalau kita bersalin nanti anak pertama ada susu tak d payudara kita...bukan apa saya risau pulak nanti dah bersalin tak ada susu pulak...saya sekarang 36week 3hari...#firstmom #bantujawab #SeriusTanya
KETINGGIAN
ketinggian saya bawah 145 cm nanti kena pi jumpa di untuk decide normal ke czer … ada ke ketinggian macam saya bersalin normal ? #ingintahu #bantujawab
Salam ibu2 saya mengandung ank prtama sekarang dah 36week 4hari..
Slam...Hai ibu2 semua...18/5 ni dah kene serah kan dri ke hospital untuk bersalin...tapi hati saya rasa takut dan sedih dan nangis..kenapa ye macam tak ada mood ... 36week 4 hri...normal ke salin awal..cukup bulan ke baby kita...? #firstmom #SeriusTanya #bantujawab #ingintahu
Durian 32 weeks
hu momy2 nk tnye pregnant 32 weeks blh ke mkn durian? sy tringin sngt2 ..mhon pndpat smua
hi mummy semua
normal ka kita selalu kekejangan kaki sekarang ? perit betul rasa bila tengah syoq tido dia datang 😩 saya baru 32w 6d harini tapi sejak kebelakangan ni kerap betul kejang kaki
Bengkung yang sesuai
Bengkung berzap jenis/jenama apa yg sesuai dan berkesan untuk lepas bersalin? Mohon recommend tak ibu-ibu yang berpengalaman? 😁
Nak Tanya...saya dah 33 mgu..sekarang bila ada keputihan..jadi gatal di miss V...nak Kena buat apa?
Keputihan Semasa mngandung