
Macam mana cara hilangan kahak baby
baby saya baru dua bulan.. dia tak demam dan tak higus tapi ada kahak.. dah bawa pi hospital doktor cuma bagi ubat titis kat hidung je utk cair kan kahak.. tapi tetap sama jgk masih sama bioa dia tido kuat bunyi kok2 tu😞 kesian kat baby dah beli bam kahak semua tak kesan jgk.. momy2 tlg bantu saya.. sy dah risau kat anak saya ni kesian kat dia...#ingintahu #firstbaby #firstmom
Đọc thêm



Siapa sini yg ada pengalaman plezz share.. I tak sure yg buasir atau tak.. Tapi bila berak ada darah mcm menitik mcm tu.. Bukan darah dekat najis rasanya la.. Menitik sikit ja masa teran darah merah fresh setitik dua mcm tu ja darah tu.. Adakah tu buasir atau cuma luka sahaja?? #pleasehelp #pleasehelp Baru lepas bersalin 2bulan lepas
Đọc thêm
Hi salam semua ibu ibu. Siapa yang ada ilmu tolong share pleaseee. Sebab saya nak pakai botol susu pump on the go atau botol susu murah tapi puting je beli yang ada specific untuk anti colic punya macam pigeon. Tapi botol susu pump on the go tu sesuai tak dengan puting pigeon? Sesiapa ada hack yg boleh share tak hihi thank you ❤️! #firstmom #firstbaby #ingintahu #EPMOM #BFmom
Đọc thêm
