Hi mommies, Baby sy 3 bln 2 mggu. Dua hari lepas ada pegi klinik n doc bg neb. Doc cek paru2 clear jer, cuma dkt tekak bunyi kahak tu kuat. Dia tido pun nmpk tak selesa. Ada guna sterimar n sedut jgk mcm doc suggest. Letak minyak n tepuk percussion pun dh. Mcm mana yer nk clearkan kahak dlm tekak baby ? #pleasehelp #firstmom
Đọc thêm



mummy nak minta pendapat , Macam mana nak elakkan orang main suap kan makanan kt anak kita , aritu bagi makan waffer lepastu bagi minum kopi pula . Nie dalam kalangan keluarga yang dekat . Saya geram bila saya leka g dapur atau pergi mana . Cepat ajaa suap anak saya memacam kt mulut . Pastu nie air kopi pula geram saya #firstmom
Đọc thêm




Hi mummies 👋🏼 anak saya dah 2 bulan lebih & maksudnya maternity leave saya dah nak habis. Isunya baby saya langsung taknak hisap botol walaupun dah ajar setiap hari. Masa dalam pantang, dia okay tapi lepas pantang tamat, dia betul betul tolak botol. Dah bermacam jenis puting saya try tapi masih gagal. Boleh tak mummies share petua untuk ajar baby terima botol? Bakal pengasuh dia dah bagi soft reminder kalau baby saya taknak botol, dia taknak jaga 😭 buntu sangat sekarang 😭#firstmom #firstbaby #pleasehelp #bantusharing #weanoff #ajarbotol #workingMom
Đọc thêm
